לוגו-פליט-מאסטר

מקבוצת ספטרוטק בע"מ

מקבוצת ספטרוטק בע"מ

ניהול ציי רכב

טכנולוגיות מתקדמות הפכו את תחום ניהול ציי רכב לשקוף, מדיד, יעיל ורציונלי. הכירו את כלי הניהול של פליט מאסטר Fleet Master מבית ספטרוטק – הכלים ששמים את מנהלי ציי הרכב בכיסא הנהג.

בדומה לכל מנהל בעל השפעה, מנהל צי רכב שואף לקבל לידיו את ארגז הכלים הטוב ביותר שקיים בשוק. הסיבה לכך פשוטה: כלים מתקדמים ואיכותיים מאפשרים למנהלי ציי רכב להתנהל באופן מקצועי יותר, לשמור על תחזוקה מיטבית, להוזיל את עלויות התפעול ולהוציא את התמורה הטובה ביותר מהרכבים עליהם הם אחראים. במילים אחרות: יעילות שווה מקצועיות.

מסלול הנסיעה לניהול אופטימלי

חברת פליט מאסטר Fleet Master מקבוצת ספטרוטק הינה מומחית עולמית לייצור ולשיווק קשת רחבה של פתרונות לניהול ציי רכב מזה 30 שנה. העולם של ימינו הינו דיגיטלי ומדיד, ופליט מאסטר Fleet Master מביאה את המהפכה הדיגיטלית אל עולם הרכב. ניהול נמדד על ידי פרמטרים של חסכון כספי ועמידה ביעדים והתוצאה הינה רווח. כשהכלים הטובים ביותר נמצאים בידך, המסלול לניהול אופטימלי הופך להרבה פחות מסובך. כאן פתרונות של פליט מאסטר נכנסים לתמונה.

בקרת נסיעה מתקדמת

בפליט מאסטר Fleet Master, אנו מציידים מנהלי ציי רכב במגוון כלי איתור וניהול חדשניים, ובראשם מערכת iWatcher המתקדמת. כלים אלו מתממשקים אל מערכת ניהול ציי רכב, המאפשרת למנהלי ציי רכב לאתר כל רכב שבאחריותם בכל רגע נתון, לקבל גישה אל יומן רכב ממוחשב, למנוע שימוש חורג ברכבי העבודה ולנתח מגוון רחב של נתונים חיוניים.

לראות. לנתח. לשפר.

המערכת משתמשת בטכנולוגיית מיקום-GNSS כדי לאתר את מיקום הרכב ובתקשורת סלולרית בטכנולוגיות דור 4G לצורך שליטה ופיקוח, ביומן רכב ממוחשב, המסוגל למדוד את מרחקי הנסיעה לפי פרמטרים שהוגדרו מראש ולבצע שחזור מסלולים. המידע מתקבל בפלטפורמת web מאובטחת, הכוללת ממשק ידידותי למשתמש והצגת גרפים השוואתיים.

בנוסף, המערכת מספקת התראות בנוגע לנהיגה עצמה (התנהגות נהג): מהירות מופרזת, בלימות פתאומיות, סטיות ממסלולי מוגדר, תיחום אזורים וירטואליים (פוליגון), גישה אל אודומטר הרכב, ועוד. הנתונים מוצגים למנהלים בזמן אמת, באמצעות התראות דרך האפליקציה במחשב או בטלפון נייד ונשלחים בדוא”ל .

כלים פרקטיים נוספים

המערכות של פליט מאסטר Fleet Master כוללות שלל מאפיינים פרקטיים נוספים: צריכת זרם נמוכה, סוללה פנימית לגיבוי עם חיי סוללה ארוכים, עדכון ב-FOTA, ואפשרות מניעת התנעה חוזרת של הרכב במקרה של ניסיון גניבה. תוספות אופציונליות כוללות שליחת התראת מצוקה (בחיבור ללחצן מצוקה), זיהוי נהג באמצעות מפתח דאלאס ו/או חיישן טמפרטורה.

ניהול ציי רכב- יתרונות מרכזיים

שמירה על נהיגה זהירה ובטוחה

ניהול שעות נסיעה מורשות

ניהול תחזוקת הרכב

חסכון משמעותי בעלויות דלק ובלאי

מניעת חידוש הצתה במקרה של ניסיון גניבה (ע”י מרכז שליטה) ובחיבור אפשרי של ממסר

ניצול מיטבי של שימוש ברכב- קבלת אודומטר של הרכב

אפשרות לבקרת טמפרטורה וזיהוי נהג

ניהול שקוף ומבוקר של צי הרכב

צור קשר
close slider
גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן