לוגו-פליט-מאסטר

מקבוצת ספטרוטק בע"מ

מקבוצת ספטרוטק בע"מ

פתרונות איתור ומיגון רכב

מנהלי ציי רכב ובעלי רכב פרטי רוצים לדעת היכן כלי הרכב שתחת אחריותם נמצאים בכל רגע נתון. מערכות האיתור המתקדמות של פליט מאסטר Fleet Master מקבוצת ספטרוטק מספקות מידע קריטי לגבי מיקום הרכב והתנהגות הנהג, שמסייע להם לנהל את צי הרכבים ביעילות מקסימלית.

מנהלי ציי רכב ובעלי רכב פרטי תמיד מחפשים אחר תובנות שיסייעו להם לקבל החלטות ניהוליות טובות יותר. מעבר לכך, הם רוצים להבטיח את שלומם של נהגי החברה ורכביהם. זו הסיבה שמרבית ציי הרכב מצוידים במערכות איתור. איתור מיקום הרכב עוזר למנהלי צי רכב ובעלי רכב פרטי להבין טוב יותר את הרגלי ההתנהגות של הנהגים השונים – וגם להתמודד עם גניבת מכוניות ומצבי חירום בלתי צפויים.


לאתר זה להבין


העידן הדיגיטלי הביא לשינוי בכל המגזרים המסחריים, כולל תעשיית הרכב. הרכבים של היום מצוידים בכלים דיגיטליים רבים. כיצרנית ומשווקת עולמית של כלי איתור לרכב, פליט מאסטר Fleet Master גאה לעזור לנהגים ולמנהלי ציי רכב לקבל החלטות נהיגה טובות יותר, ולהפיק ערך אישי וארגוני משמעותי.


איתור רכבים ברמה אחרת

בפליט מאסטר Fleet Master, אנו מציידים מנהלי ציי רכב במגוון רחב של כלי איתור, המתבססים על מערכת ה-iWatcher המתקדמת שלנו. מטרתנו היא לאפשר למנהלי הצי לעקוב אחרי כל אחד ואחד מכלי הרכב בכל זמן נתון. בעזרת הכלים של פליט מאסטר Fleet Master, מקבלים מנהלי ציי רכב גישה ליומני הרכב דיגיטליים, מונעים שימוש בלתי הולם ברכבי החברה, ומנתחים מגוון רחב של נתונים בעלי ערך.

מערכות ה-iWatcher כוללות טכנולוגיה המבוססת על GNSS/GPRS ויומני רכב דיגיטליים המתעדים מרחקי נסיעה בהתאם לפרמטרים מוגדרים מראש. ההתקנים של Fleet Master עושים שימוש בטכנולוגיית דור 4G לצורך מעקב ואיתור בזמן אמת. פלטפורמה אינטרנטית מאובטחת מעבירה מידע למשתמשים דרך ממשק ידידותי.


כלים שימושיים נוספים

מערכות האיתור של פליט מאסטר Fleet Master מגיעות עם שורה ארוכה של תכונות נוספות: צריכת זרם נמוכה, סוללת גיבוי פנימית, עדכונים גרסה באמצעות FOTA ומניעת אפשרות התנעה במקרה של ניסיון גניבה. כלים נוספים כוללים לחצן מצוקה לנהגים במקרי חירום וזיהוי נהג דרך באמצעות מפתח דאלאס.  

יתרונות

איתור אונליין בזמן אמת

מאפשר נהיגה זהירה

ניהול שעות נהיגה מורשות

הפחתת עלויות דלק ובלאי

יכולות מניעת גניבה ואיתור רכב משופרות

שימוש אופטימלי ברכב

שקיפות בניהול צי רכב

מגוון פתרונות איתור ומיגון רכב

פתרון משולב של איתור ומיגון לרכבים- GUARD

iWatcher GUARD הינה מערכת נטרול ומיגון סלולרית, שאינה מאפשרת לנהגים בלתי מורשים להתניע ולנהוג ברכב. המערכת מגיעה עם לוח מקשים מואר לזיהוי נהג. ניתן לשנות את קוד לוח המקשים באמצעות SMS או דרך מרכז הבקרה.

מערכת לאיתור- ללא צורך בחיבור למצבר

iWatcher Locate הינו פתרון בעל יכולות איתור גבוהות, שתוכנן במיוחד כדי לנטר ולאתר רכבים ואופנועים ללא צורך בחיבור למצבר וכן: מכולות, נגררים ויחידות לא מונעות המשמשות לאחסון סחורות בעלות ערך

פתרון משולב של איתור ומיגון לרכבים- LITE SCU

מערכת איתור ומיגון סלולרית. המערכת כוללת לוח מקשים לנטרול על ידי הנהג וניתוק מנוע במקרה וקיימת דרישה של חברת ביטוח. במידה ומשתמש מכניס קוד שגוי, היחידה מונעת את התנעת הרכב ושולחת התראה למוקד ולמשתמש.

צור קשר
close slider
גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן